برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی یک شرکت بزرگ هتلداری فرانسه با همکاری یک شرکت ایرانی دو هتل بزرگ در شهر تهران افتتاح خواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از گاردین در پی امضای قرار داد مربوط به راه اندازی دو هتل در تهران از سوی شرکت فرانسوی " هتل های آکور" این شرکت فرانسوی که ششمین شرکت بزرگ هتل سازی در جهان است، به زودی دو هتل بزرگ در تهران افتتاح خواهد کرد.

قرار است این دو هتل کمتر از یک ماه دیگر (15 اکتبر) آغاز به فعالیت کنند.  این هتل ها در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران واقع شده اند. این دو هتل در مجموع بیش از 500 اتاق دارند. افتتاح این هتل ها همزمان با افزایش محسوس ورود توریست های خارجی به ایران و احتمال افزایش بیش از پیش از آن انجام می شود.

سباستین بازین مدیر شرکت هتل های آکور فرانسوی روز سه شنبه و پس از امضای قرار داد همکاری با " مهدی جهانگیری  مدیر شرکت توریستی "آریا زیگورات " از ایران ، ضمن ابراز خوش بینی به آینده فعالیت این شرکت هتلداری فرانسوی در ایران گفت: ایران با جمعیت نزدیک به 80 میلیون نفر پتانسیل فوق العاده ای برای توسعه فعالیت های شرکت ما دارد.

مبلغ قرار داد دو شرکت آریا زیگورات و هتل های آکور اعلام نشده است اما طبق قرار داد قرار است شرکت آریا زیگورات و هتل های آکور به طور مشترک تحت نام دو برند " IBIS" و " NOVOTEL" برای دو هتل به مدت 15 سال در صنعت توریسم ایران استفاده کرده و به توسعه و ساخت هتل های مشترک اقدام کنند.

ایران با دارا بودن تاریخی غنی و داشتن 17 اثر در لیست میراث جهانی یونسکو یکی از مقاصد ارزان ، متنوع و چهار فصل برای جذب توریست های خارجی محسوب می شود.

 

منبع خبر: تازه نیوز

بر اساس خبر منتشره در سایت شرکت آکور این شرکت  دارای 3800 هتل در 92 کشور جهان است و حدود 180000 نفر در هتلهای آن مشغول سرویس دهی به مهمانان هستند. این شرکت مالک 71 هتل (17300 اتاق) در 10 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا از جمله مصر، لبنان و امارات است . لازم بذکر می باشد که شرکت توریستی آریا زیگورات وابسته به گروه مالی گردشگری است  که دارای 4100 نفر پرسنل و 41  شرکت در هولدینگ خود از جمله بانک گردشگری می باشد.

با توجه به اینکه توریسم یکی از صنایع استراتژیک کشور در سالهای آتی معرفی شده است همکاری بلند مدت با این شرکت معتبر بین المللی می تواند به اشتغال و رشد صنعت توریسم ما شتاب بدهد و جای بسیار خوشوقتی است.

 

علاقمندان می توانند مشروح این خبر به زبان انگلیسی را از سایت شرکت فرانسوی یا لینک زیر مطالعه نمایند.

عکس : نمایی از هتل NOVOTEL

به روز رسانی1- مورخ 28 آذر 1394

بنا به اعلام مجله اکونومیست  ، شرکت هتل سازی روتانا ازامارات متحده عربی نیز تا سال 2018 تعداد چهار هتل در ایران می سازد. طبق اعلام این مجله و به نتل از آقای سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ایران برای رسیدن به هدف 20 میلیون جهانگرد تا سال 2025 سالانه به 20 تا 25 هتل جدید نیاز دارد.

به روز رسانی2- مورخ 22 دی ماه 1394

به گزارش سایت انتخاب ، مدير شرکت هتلداري اکور هتل از فرانسه براي سرمايه گذاري دربخش هتلداري در ايران اعلام آمادگي کرد. او در همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري شهر خلاق اصفهان گفت :علاوه بر اصفهان درشهرهايي با ظرفيت وپتانسيل ساخت هتل سرمايه گذاري مي کنيم. کرستف لنديز افزود :چهار هتل پنج ستاره معرفي شده در منطقه گردشگري قابليت سرمايه گذاري دارد. وي افزود: شرکت فرانسوي تاکنون دو هتل درتهران ساخته است. وي پيش بيني کرد : ايران درسال 2025 مقصد گردشگري سالانه 20 ميليون گردشگر جهان شود.

به روز رسانی3- مورخ 29 دی ماه 1394

به گزارش تابناک، هتلهای ایبیس و نووتل فرودگاه امام خمینی(ره) در همایش مراسم جهانی انرژی در تهران گواهینامه هتل سبز با درجه بندی سطح طلایی را از انجمن مدیریت سبز اروپا دریافت نمودند. این هتلها  تنها دارندگان این گواهی در ایران هستند. آنها همچنین عنوان برترین طراحی هتل جهان در سال 2015 را نیز به خود اختصاص داده اند.  

ارسال نظرهای شما :

نظری ثبت نشده است.