قائم مقام وزیر صنعت گفت: تا هفته دولت خط تولید لوازم خانگی ال جی و سامسونگ اعم از یخچال و ماشین لباسشویی به داخل کشور می آید.

رضا رحمانی در مراسم افتتاح پروژه های پستی با اشاره به این که تا هفته دولت خط تولید لوازم خانگی  ال جی و سامسونگ،  اعم از یخچال و ماشین لباسشویی به داخل کشور می آید گفت پیش از این تلویزیون های سامسونگ در داخل دارای خط تولید بود که اکنون بخش لوازم خانگی آن نیز به کشور خواهد آمد.

قائم مقام وزیر صنعت با اشاره به اینکه تاکید این وزارتخانه بر فعالیت توامان به همراه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در کشور است گفت: در خصوص خودروسازان  نیز چنین موضعی را داشته ایم به نحوی که گفته ایم هر کدام از خودروسازان بخواهند داخل کشور فعالیت کنند باید ۳۰ درصد از تولیدات خود را به صادرات اختصاص دهند.

رحمانی با اشاره به این که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای پتانسیل خوبی در راستای تولید هستیم گفت: زمانی که واعظی به دنبال رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بود یکی از معیارهایی که باعث رای آوردن وی شد تمرکز بر تولید داخلی بود لذا الان از ایشان تقاضا دارم که معاونت مشترکی با وزارت صنعت در خصوص تولیدات این حوزه اعم از گوشی تلفن همراه  تا تجهیزات مخابراتی داشته باشیم.

منبع: سایت روزنامه آسیا - مورخ 23 مرداد 1395

منبع عکس: اینترنت سایت technewstoday.com

ارسال نظرهای شما :

نظری ثبت نشده است.