متخصصان یک شرکت فناوری اطلاعات با طراحی نرم‌افزاری مدیریتی به مدیران امکان دادند به صورت آنلاین و از طریق تلفن همراه خود اطلاعات مربوط به امور مالی و اداری را دریافت کنند.

 

شرکت نرم افزاری طرفه نگار که قبلا نرم افزار هلو را به بازار نرم افزار کشور معرفی کرده بود دست به ابتکار تازه ای زد. به گزارش پایگاه خبری تازه نیوز، مدیرمسوول این شرکت تولیدکننده نرم افزار اظهار داشت: با استفاده از نرم افزار داشبورد مدیریتی، کاربران که مدیران کسب و کار و واحدهای صنفی هستند می توانند به  طور لحظه‌ای در جریان امور مالی و اداری کسب و کار خود قرار گیرند. از امکاناتی که این نرم‌افزار دارد می توان به مشخص کردن میزان فروش به تفکیک خریداران، چک‌های سررسید شده، موجودی بانک یا صندوق، بدهکاران و بستانکاران سازمان اشاره کرد.

 

ذوالفقاری با اشاره به این که این شرکت از ابتدای فعالیت با طراحی و عرضه نرم افزار هلو بر کسب و کارهای کوچک و متوسط تمرکز کرده است گفت: در حال حاضر این نرم افزار در بازارهای بزرگ و کوچک، شرکت‌های تولیدی، اصناف، دولتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و علی‌رغم آنکه شرکت‌های زیادی در این حوزه کار می‌کنند اما این نرم افزار ۴۲ درصد سهم اصناف را داشته و در بین شرکت‌های کوچک هم بیشترین سهم را دارد.
 
ذوالفقاری افزود: از دیگر برنامه های نرم افزاری این واحد دانش بنیان ایرانی، اپلیکیشن قوانین آپارتمان نشینی، ثبت سفارش رستوران، نرم‌افزار ثبت فاکتور و پخش تحت اندروید است. همچنین  میرزایی، عضو هیات مدیره این واحد فناوری اطلاعات هم در ادامه با اشاره به مشکلات و موانع اجرایی شدن قانون کپی رایت در کشور گفت: اگر بتوانیم جریمه های سخت‌گیرانه‌ای را برای نقض کپی رایت در نظر بگیریم، قوانین هم بهتر اجرا خواهد شد. در کنار آن بحث فرهنگ سازی نیز مطرح است.
 
تاریخ انتشار در تازه نیوز:26 مرداد 1394

ارسال نظرهای شما :

نظری ثبت نشده است.