یک مقام ارشد آلمانی گفت: آماده همکاری و دادن انواع کاتالیست به پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های ایران بعد از برداشته‌ شدن تحریم‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس*، مدیر بازرگانی بخش خاورمیانه شرکت باسف آلمان در دومین کنفرانس بین المللی کاتالیست با اشاره به اینکه شرکت باسف(BASF) در تولید انواع کاتالیست فعالیت می‌کند،گفت: در حال حاضر این شرکت به تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های جهان کاتالیست عرضه می‌کند و تنها جایی که محدودیت دارد ایران است.

کلین با اشاره به اینکه با برداشته شده تحریم‌ها امیدواریم هر چه زودتر بازار ایران نیز بر روی کاتالیست‌های شرکت باسف گشوده شود،افزود: کاتالیست‌های FCC و RFCC یکی از پرمصرف‌ترین کاتالیست‌ها در جهان است که به جرات می‌توانم بگویم یک سوم از این کاتالیست‌ها را شرکت باسف تامین می‌کند.

مدیر بازرگانی بخش خاورمیانه شرکت باسف با اشاره به اینکه باید در تولید کاتالیست‌ها نوآوری ایجاد کرد گفت: باسف 3 هزار پروژه در جهان دارد و حدود 2 میلیارد یورو برای تحقیقات و نوآوری در سال گذشته هزینه کرد تا بتواند کاتالیست‌های تولید خود را به روز کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما با مشتریان خود از جمله پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های ایران در ارتباط هستیم، گفت: می‌دانیم برای نفت خام سنگین نیز چه نوع کاتالیست‌هایی باید استفاده کرد و برای آن نیز راه‌ حل‌هایی داریم به همین منظور آماده به روز کردن پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های ایران هستیم.

* مورخ 3 آذرماه 1394

طبق اطلاعات مندرج در سایت باسف، این شرکت 150 سال سابقه فعالیت دارد و در سال 2014 مبلغ 76 میلیارد یورو درآمد و 113000 نفر، پرسنل داشته است.

به روز رسانی 1- مورخ 30 فروردین 1395

فاننشیال تریبون به نقل از خبرگزاری مهر گزارش داد که شرکت باسف و یک شرکت پتروشیمی یک مجتمع درعسلویه به ارزش حدود 7 میلیارد دلار می سازند. متن کامل این خبر به زبان انگلیسی را به پیوست بخوانید.

ارسال نظرهای شما :

نظری ثبت نشده است.